FAQ

Vad är er returpolicy?

Du kan returnera en vara inom 14 dagar efter mottagandet. För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Produkten måste ha originalförpackning och etiketter.

Hur lång tid tar det att behandla min återbetalning?

När vi har mottagit och granskat din retur (ca 5 arbetsdagar), kommer din återbetalning att behandlas inom 5 arbetsdagar till den ursprungliga betalningsmetoden.

Måste jag betala för returen?

Nej, du behöver inte betala för returen. För att få en returfraktsedel, kontakta vårt kundtjänstteam på support@nordicdrop.se med ditt beställningsnummer.

Vilka är era leveranstider?

När din beställning har lagts tar det 1-2 arbetsdagar att behandla den. Efter behandlingen tar leveransen i genomsnitt 8-10 arbetsdagar. Du får ett spårningsnummer via e-post för att följa ditt paket.

Vad är era fraktkostnader?

Vi erbjuder fri frakt för alla beställningar inom Sverige. Det krävs inget minsta ordervärde.

Vad händer om min beställning skadas under frakten?

Om din beställning skadas under transport, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam inom 24 timmar efter leveransen på support@nordicdrop.se. Vi kommer att bedöma skadan och avgöra om en ersättning eller återbetalning är möjlig.